Благодійність

Компанія AVON бачить свою місію в турботі про жінок, в поліпшенні їхнього життя в усьому світі. У 1955 році з приватного гранту в кілька сотень доларів США розпочався Міжнародний благодійний фонд AVON Foundation. Сьогодні це найбільша в світі організація, що служить інтересам жінок.

Одна з найбільш масштабних соціальних благодійних програм AVON «Разом проти раку молочної залози » стартувала в 1992 році Великобританії. Вже сьогодні дана програма діє в 50 країнах світу. В Україні програма розпочала свою діяльність в 2001 році з фокусом на ключової ролі ранньої діагностики раку молочної залози - найпоширенішого онкологічного захворювання у жінок.

В Україні розробляється інформаційно - освітні матеріали, забезпечуються функціонування гарячої телефонної лінії з питань про здоров'я грудей, щорічно проводяться дні обізнаності в різних містах країни.

Компанією та її партнерами поширюються інформаційно - освітні матеріали, залучаються благодійні кошти, пропонується спеціальна лінія продукції «Рожева стрічка», прибуток від якої йде на фінансування ініціатив, спрямованих на боротьбу з цією хворобою в нашій країні.

Зокрема зібрані кошти спрямовуються на придбання сучасного медичного обладнання для ранньої діагностики захворювання. За 9 років роботи програми зібрано понад 9 мільйонів гривень, придбано та передано на благодійній основі наступне обладнання в медичні установи 9 регіонів України.

Щорічно на переданій AVON обладнанні проходять обстеження понад 20 тисяч жінок. Кошти залучаються і під час спеціальних заходів, завдання яких привернути увагу до проблеми. Вже 5 років поспіль у середині осені AVON проводиться благодійний похід «Один день пішки заради життя», який збирає в Києві активістів та небайдужих до проблеми людей з усіх куточків України. Учасники походу - це тисячі Представників, Координаторів та Клієнтів компанії.

Зараз збір коштів йде в багатьох країнах світу, але наймогутніша фінансова підтримка надходить все, ж з США, де для благодійної діяльності створені всі умови. Самих консультантів Avon можна сміливо назвати популяризаторами програми по боротьбі з раком грудей. Деяким з них вдалося навіть перемогти хворобу. Щороку Avon пропонує спеціальну лінію товарів під назвою «Рожева стрічка», прибуток від яких йде на користь програм по боротьбі з раком грудей Фонду Avon. З продажу цієї продукції консультанти не отримують комісійних - вони теж йдуть в рахунок збору коштів.

В американському варіанті каталогу для продукції «Рожевої стрічки» часто виділяють першу сторінку обкладинки і завжди - кілька сторінок всередині, оскільки благодійна робота має велике значення для компанії. Засоби цієї серії ніколи не згадуються в рекламі Avon, тому що їх продаж не переслідує ніяких комерційних цілей.

Благодійну діяльність в рамках програми по боротьбі з раком грудей Avon початку 14 років тому. Сьогодні заходу під назвою «Похід Avon проти раку молочної залози» приносять Фонду Avon більшу частину коштів.

Триденні походи з метою збору коштів почалися в 1998 році , а в 2003 році стали проводитися в новому, дводенному форматі. Брайан Конноллі, виконавчий віце - президент і президент північноамериканського підрозділу Avon, під час недавньої акції в Нью - Йорку зібрав 25 тисяч доларів. Беруть участь в акціях консультанти виділяються завдяки особливим головних уборів з написом Team Avon ( «Команда Avon »).

Робота, пов'язана з раком грудей триває, і в AVON вирішили, що прийшов час зайнятися ще однією проблемою. Звичайно, нова програма повинна відповідати системі цінностей компанії. Ставлення Представників AVON з клієнтами будуються на тісному контакті, Представники AVON користуються довірою своїх клієнтів. На жаль, саме вони нерідко стають свідками «війни», яка розгортається за зачиненими дверима будинку. Так проблема домашнього насильства потрапила в сферу компанії AVON.

У 2004 році AVON почала нову соціальну програму, яка спрямована на попередження можливих випадків насильство в сім'ї. «Скажи «НІ» домашньому насильству!» стала першим інформаційною кампанією в цій сфері. Кошти від продажу продукції «Здійсни мрію» спрямовуються на фінансування національної гарячої лінії з питань насильства.

Ми з упевненістю можемо сказати про те, що AVON - це соціально відповідальна компанія, яка піклуватися не тільки про красу, а й про здоров'я і благополуччя жінок всього світу.